niedziela, 4 kwietnia 2010

Zapał Krzętów - Czartoria Ręczno

W sobotnie popołudnie postanowiłem się wybrać na mecz Czartorii Ręczno. Nie dostałem możliwości zagrania w tym meczu więc postanowiłem przeznaczyć ten czas na robienie zdjęć. Choć warunki atmosferyczne były bardzo zmienne bo albo silnie świeciło słońce po czym następnie pojawiły się chmury, a nawet chwilowo padał deszcz... Zdjęcia na meczu piłkarskim wykonywałem po raz pierwszy. Przyznam się, że posiadanie teleobiektywu na pewno ułatwiłoby mi pracę. Jednak starałem się zatrzymać ruch oraz wychwycić ciekawsze momenty spotkania. Niestety Czartoria Ręczno uległa w tym spotkaniu Zapałowi Krzętów 1:2




Więcej zdjęć znajdziecie na stronie internetowej http://czartoriareczno.futbolowo.pl
Na koniec postu z meczu publikuje swoje ulubione zdjęcie z tego dnia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz